ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ
Η σωστή και ασφαλής πορεία της ναυτιλίας μας, όπως διαπιστώθηκε κατά την πρόσφατη κοινή συνεδρίαση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου, κινδυνεύει να ναυαγήσει στον ύφαλο του αφελληνισμού που ελλοχεύει από την έλλειψη στελεχών για τα πλοία σήμερα και τις ναυτικές επιχειρήσεις αύριο!
Η ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΣΗ ΤΗΣ Ν. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Tελευταία το πολυσέλιδο ένθετο, μεγάλης κυκλοφορίας αθηναϊκής εφημερίδας ασχολήθηκε με τη ναυτική εκπαίδευση ειδικότερα με την προσέλκυση των νέων στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.).
ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙA
Η ναυτιλία κι ο τουρισμός, αποδεδειγμένα, είναι οι δύο μεγαλύτερες βιομηχανίες της χώρας. Η πρώτη μάλιστα αποτελεί και τη μοναδική θετική πρωτιά που κατέχουμε, με τον ελληνόκτητο στόλο στην υφήλιο, και τον υπ' ελληνική σημαία στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ
Με αφορμή το νόμο 3522/2006 ο οποίος αναφέρεται στη φορολογία των εν ενεργεία ναυτικών, χωρίς να έχουμε τη πρόθεση να θίξουμε με κανένα τρόπο καμία από τις τάξεις των συνταξιούχων της ξηράς, αναγκαζόμεθα να αναφερθούμε στη φορολογική μεταχείριση των απομάχων της θάλασσας, αξιωματικών και πληρωμάτων.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ SALZBURG
Την 20η Νοεμβρίου 2006 οργανώθηκε ημερίδα εργασίας από εταιρία "PALFINGER HTC SYSTEMS" στη πόλη SALZBURG της Αυστρίας κύριο θέμα "να κερδηθούν πίσω οι χαμένες ναυπηγοεπισκευαστικές αγορές της Ευρώπης" με βασικά ερωτήματα: